INFUSIONSOFT SENDINBLUE ZOHO

Systemy Marketing Automation – INFUSIONSOFT, SENDINBLUE, ZOHO

4 months ago

Na niższym końcu spektrum cenowego znaleźć można między innymi takie firmy jak: Infusionsoft (Przedsiębiorstwo założone w 2001 roku, z główną siedzibą w Arizonie w USA. Firma znajduje się obecnie w prywatnych rękach założycieli i posiada około 125 tysięcy stałych klientów, zatrudniając przy tym blisko 650 osób), SendinBlue czy Zoho. W przypadku Infusionsoft możliwość korzystania z systemu kosztuje 417 USD (obecnie w promocji 334 USD/miesiąc) miesięcznie dla 1 użytkownika oraz 10 000 kontaktów. W skład narzędzia wchodzą ponadto takie funkcje jak: nieograniczone maile, lejek sprzedaży, zarządzanie kontaktami, Marketing Automation oraz E-commerce. Z kolei, kampanie SendinBlue i Zoho oferują bezpłatne plany dla każdej firmy, która nie chce wydawać ani grosza na przepływy pracy marketingowej. Oba narzędzia skalują się w górę, automatycznie zwiększając swoją pojemność i złożoność. Dodatkowo, każde z narzędzi oferuje specjalne plany płacowe dla firm, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z e-mail marketingiem, a także automatyzacją marketingu.

Infusionsoft od początku swojego funkcjonowania było nastawione przede wszystkim na usługi skierowane do małych i średnich przedsiębiorstw. Swoją działalnością na rynku firma ta chce wspomóc rozwój mniejszych przedsiębiorstw oferując sprzedaż produktów, strategię marketingową, a także działalność trenerów personalnych z wykorzystaniem najnowszych technologii. Infusionsoft specjalizuje się w automatyzacji marketingu, a także w zarządzaniu relacjami z klientami, handlu elektronicznym, w tym w systemach płatności dla biznesu. Infusionsoft to ponadto przede wszystkim klasyczne narzędzie typu “przeciągnij i upuść”, które sprawdzi się szczególnie dobrze w przypadku tych marketerów, którzy chcą lub w ramach wykonywanych obowiązków muszą pracować na ekranach dotykowych. Pracownik może również nie mieć wystarczającej ilości czasu na radzenie sobie z długimi, rozwijanymi menu. Platforma Infusionsoft zapewnia również unikalne usuwanie tagów, które automatycznie wyciąga kontakty z kampanii, jeśli wykonają one określoną czynność. Jeśli na przykład posiadane przez nas kontakty nie otwierają trzech e-maili z rzędu, można ustawić narzędzie, dzięki któremu możliwe będzie usunięcie wszystkich tego typu kontaktów z przepływu pracy. Można powiedzieć, że dzięki tego typu działaniu nie wysyła się wiadomości do odkurzacza. Infusionsoft zapewnia również bardzo przydatny pulpit alarmowy czasu rzeczywistego, który pozwala zobaczyć każdą interakcję kontaktu z kimkolwiek w bazie danych. Dodatkowo, jest realizowana pomoc dla użytkowników w języku angielskim na specjalnie dedykowanej stronie o nazwie HelpCenter InfusionSoft. Usługa kontaktu z prośbą o pomoc jest odbywa się za pośrednictwem czatu lub kontaktu telefonicznego.

Infusionsoft

Cennik narzędzia Infusionsoft:

Pakiet Starter:

Cena : 99 $ miesięcznie (500 kontaktów)

Możliwość wysłania 2500 maili na miesiąc

Liczba użytkowników mogąca korzystać z pakietu – 1

Pakiet zawiera:

  • CRM
  • Marketing Automation

Pakiet Essentials:

Cena: 199$ miesięcznie (2500 kontaktów)

Możliwość wysyłania 12,500 maili na miesiąc

Liczba użytkowników mogąca korzystać z pakietu – 3

Pakiet zawiera:

  • CRM
  • Marketing Automation

Pakiet Complate:

Cena: 299$ miesięcznie (10 000 kontaktów)

Możliwość wysyłania 50 000 tysięcy na miesiąc

Liczba użytkowników mogąca korzystać z pakietu – 5

Pakiet zawiera:

  • CRM
  • Marketing Automation
  • Sales Automaion
  • E-commerce

Sendinblue to firma stawiająca pierwsze kroki jako agencja cyfrowa. Obecnie posiada ona swoje siedziby w takich krajach jak Stany Zjednoczone, Francja czy Indie. SendinBlue umożliwia firmom budowanie i rozwijanie relacji poprzez kampanie marketingowe, komunikaty transakcyjne i automatyzację marketingu. Narzędzie to może się okazać niezwykle pomocne w marketingu e-mailowym. Umożliwia ono bowiem firmom skuteczne budowanie oraz rozwijanie relacji z klientami. Dzięki tej platformie można z łatwością zaprojektować i wysłać maile i newslettery do potencjalnych klientów. Możliwe jest także kontrolowanie ich skuteczności, poprzez otrzymywanie na bieżąco informacji, kto i kiedy czyta wysłane wiadomości. Narzędzie to może być z powodzeniem stosowane zarówno przez małe, jak i większe przedsiębiorstwa. SendinBlue oferuje pakiety dostosowane do zróżnicowanych potrzeb użytkowników, w tym: pakiet Free z możliwością wysłania do 600 maili dziennie, pakiet Lite (40 000 maili/miesiąc), pakiet Essential (60 000 maili/miesiąc), pakiet Premium (120 000 maili/miesiąc) oraz indywidualnie komponowany pakiet Enterprise.

sendinblue

addpress