Wspieranie pozycjonowania

Jak wspierać pozycjonowanie?

4 months ago

Jedną z coraz popularniejszych w ostatnim czasie strategii wspierania pozycjonowania jest także Content Marketing. Skupia się on nie tylko na dostarczaniu wartościowych treści dla internautów, ale również na pozyskiwaniu ruchu internautów. Dobrze przygotowana strategia Content Marketingu pozwala na uzyskanie wymiernych efektów biznesowych. Treści umieszczane w Internecie w ramach tego rozwiązania są bowiem często udostępniane za darmo. Nierzadko zawierają one również pełne rozwiązania określonych problemów, dzięki czemu pozwalają zyskać uwagę oraz sympatię internautów. Tego typu odbiorca widząc, że dana firma posiada wiedzę na temat interesującego go zagadnienia jest również bardziej skłonny do skorzystania z jej usług. Z pozoru niebezpieczne ujawnienie cennego know how firmy może w tym przypadku okazać się metodą na skuteczne pozyskanie klienta. Jest to także dużo tańsza i szybsza metoda niż pozostałe strategię z zakresu pozycjonowania. Należy jednak pamiętać, że poza analizą potrzeb informacyjnych potencjalnych klientów oraz dobrą i unikalną treścią konieczne jest również posiadanie odpowiedniej wiedzy jak tą treść umieścić na stronie internetowej. Wiedzę na ten temat posiadają przede wszystkim doświadczone firmy SEO, a także samodzielni konsultanci. Stosując rozwiązanie jakim jest Content Marketing niezbędne jest również przeprowadzanie regularnych badań i analiz dotyczących zarówno potrzeb użytkowników, jak i wymagań wyszukiwarek internetowych. W związku z tym, że wymagania te systematycznie się zmieniają, ilość unikalnej treści w Internecie dynamicznie rośnie. Podczas, gdy jeszcze w 2012 roku można było zaindeksować stronę zawierającą wyłącznie dane tabelaryczne, obecnie dostarczając treść o długości ok 1300 znaków ze spacjami istnieje około 20% ryzyko, że takiej strony nie uda się zaindeksować przez wyszukiwarkę Google. Jakość treści również stała się dużo bardziej istotna. Nie da się bowiem w łatwy sposób zaindeksować podstrony, która zawiera ogólne oraz bezsensowne dane i twierdzenia. Decydując się na Content Marketing należy także zadbać o rzetelny research. Warto jest w tym przypadku podać źródła, które uwiarygodnią treść nie tylko przed użytkownikiem, ale również przed wyszukiwarką.

addpress

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *